keskiviikko 28. tammikuuta 2009

Eilen todellakaan ollu neulontai mulla...

...koska en neulonu yhtään!!!Teen siis vieläkin sitä Isoveikka kaulahuivii!Tossa kuva..Mitä mieltä ootte??Onko kiva?Muuten tää postaus meni äskön ihan pieleen:Ekaks ku olin tehny vasta otsikon , niin se meni jo tänne mun blogiin!Sitten latasin väärän kuvan ja joutusin tekee koko postauksen uudestaan!!!(nimittäin kun mää en tiiä miten ton kuvan saa poistettuu...;) )Eli tollasta meikäläisellä!!!Onko teillä muuten ehdotuksii mitä voisin tehä pinkistä Jive langasta?Minä nimittäin ostin sitä tässä muutama päivä takaperin....Onko ketään vielä täällä neulonu sitä???Millasta oli?Mun ON kyllä pakko kohta aloittaa se tilkkupeitto, kun kädet kerta alkaa jo syyhyymään!!!!No eipä tässä muuta, joten..........
Se on moro!(no Tamperelaisittain)
terveisin:puppana

1 kommentti:

una a caso kirjoitti...

hi!look my blog if you want!