perjantai 2. tammikuuta 2009

En lupaile mitään!

En siis tee varsinaisia uuden vuoden lupauksia , but olisha se ihan kivaa jos vois a.kuluttaa enemmän lankaa ja b.ostaa vähemmän......(jee en olottanu tätä postausta sanalla "eli"....)Kaarna huivi ei oo vieläkään valmis , but koitan saada sen täl viikol valmiiks....Sit varmaan alottelen huppuhuivia uusimmasta novitasta.Teen siitä raidallisen...siis sinipinkki raidallisen (teddystä siis).Mulla tulee aina kauheen lyhyitä postauksia , but on kauheen vaikeeta keksijä mistä vois puhuu , ku te ette ikinä vastaa mun kyselyihin!;( No voisin puhuu vaiks siitä, et monet matkustaa joululomalla esim.Kuusamoon tai Kittilään tai jonnekkin lappiin....Mä en oo matkustanu minnekään tänä joululomalla.....Aika outoa jos aattelee et etelä-suomalaiset menee lappiin ja sit lappilaiset etelään.....No mä en jaksa enää vaivata teitä näillä mun jutuilla!!!Joten......... Se on moro!(En selitä kato alemmas) terveisin:puppana (mua voi sanoo myös lollipopsiksi)

Ei kommentteja: