perjantai 9. tammikuuta 2009

Hei mamboo!

Tänään olin vähän lankaostoksilla!Ja, kyllä muutama puikkokin tarttui mukaan.......(ei siis kuvassa jos koitat etsiä niitä sieltä)Ostin siis kahet sukkikset, tais olla 3mm ja 5mm....Nyt lankoihin:tota ihanaa "värikästä" mamboo oli!Ja se oli tosi halpaaki!Mä en oo ihan varma mitä noista teen, but kai niistä jotain kiwaa syntyy.....xD Tänään ilmesty uus Novita, but mä en sitä tilaa..........(luen kyllä)Ja anteeks ku mä jankutan tästä asiasta koko ajan, but "Kui ette voi kommentoida?"Mulle yks pienikin kommentti olis kiva!!!!Vai lukeeko kukaan tätä?????Ihan sama....mä puhun täällä sitten vaikka yksinäni!=Huppukaulahuivii sain eilen hiukan tehtyy........No mä meen tästä, joten.......
Se on moro!(No tamperelaisittain)
terveisin:puppana

Ei kommentteja: