torstai 15. tammikuuta 2009

Korinpohjaa....

Tossa on se seiskaveikka kassin alku.....Teen varmaan koko ajan korinpohjaa ja teen sellasen kassin, et sinne mahtuu joku A4 kokonen arkki ja teen tohon sellasen läpän ja ompelen vuorin sekä laitan 1-2 nappii....Huppuhuivi taas....ei oo kuvaa, but oon hupun jälkeen tehny 1 raidan sekä vähän päälle....(eli mun pitää vielä tehä toi raita loppuun ja kaks raitaa)Jotenki se vaan niinku jää tohon mädäntymään....JA KIRJOTAN TÄN ISOLLA JA PINKILLÄ, ET KAIKKI NÄKEE.ELI KOMMATKAA!!!!MUA INHOTTAA TOSI PALJON KU ETTE KOMMAA!!!SORI JOS YLIREAGOIN, BUT EN USKO, ET SE TAPAHTUU!ELI KOMMATKAAA!PLIIS!JA VOISITTEKO KERTOO BLOGISTANI JOLLEKIN MUULLEKIN!!!Tähän lopetan, joten...........
Se on moro!(en selitä)
terveisin:puppana

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

your blog is great.

Reetta kirjoitti...

Kuka toi on? ja nyt kommaan

puppana kirjoitti...

Ei oo hajuukaan, but joku outo tyyppi kommas enkuks mun blogii aikasemminkin......

Anonyymi kirjoitti...

I am ...

Reetta kirjoitti...

Okok mä pistin sen anonyyminä :D

puppana kirjoitti...

jaaa, että sellasta peliä..=)