sunnuntai 1. helmikuuta 2009

Helemikuun eka päevä!

Tänään en oo vielä neulonu....Kai mä jossain vaiheessa neulon sitä Mambopipoo joka on tossa kuvassa....Mä EHKÄ annan tän mun äidille......Mitäs tän jälkeen vois tehä???Teen ehkä sellasen pienen kaulahuivin pinkistä Jive langasta tai sitten käyn käsiksi tohon mun Todo listaan jonka tein eilen.......Jivestä voisi kyllä väkertää jonkun maskotin tai vastaavan olion.....No en tiiä mitä siitä teen, but mua huvittais alottaa joku työ....Mulle tuli muuten mieleen et MarioMyssyn vois tehä sukkiksillakin, (niinku joku tyyppi oli tehnytkin) but en tiiä meneekö silmukat tasan??(laskin äskön laskimella et se olis 18...Onko se??)Et jos ne menee niin tietenki teen sen myssykän sukkapuikoilla, ku mulla kerta on just 5mm sukkiksest!!!!!!!Et voisin aloittaa sen jos ne silmukat menis tasan!!!!!!!No eipä tässä oikeen muuta, joten....
Se on moro!(Tamperelaisittain)
terveisin:puppana

Ei kommentteja: