tiistai 10. helmikuuta 2009

Hello!

Tännään oon neulonu vaan vissiin yhen rivin.....Siis sitä pantaa.Mustasta Kaarnasta teen....Aika nopeesti valmistuu neule, kun niin paksuu lankaa on.Kuvia ei varmaan tuu vähään aikaan, kun se kamera on mitä on....Mua huvittais tehä kämmekkäät?Helpot?Luulisin niin....;)Huomasin ennenkun aloitin tätä tekstiii, et Reda (www.redanblogi.blogspot.com) on tehny muutama minuutti sitten blogitekstin.Muuten kumpi on teidän mielestä kivempi a.vuodatus b.blogger?Mun vastaus on jotenkin ihmeellisesti blogger.......=).No siinä teille mietittävää ja toivoisin, että vastaisitte!!!!No eipä oikeen muuta tällä kertaa, joten.............. Se on moro!(Tamperelaisittain) Terveisin:puppana

2 kommenttia:

satumh kirjoitti...

mua jotenkin vastustaa tää blogger, en vois aatellakaan muuttavani blogiani tänne niinku moni vuodatuslainen on tehny..

mutta siis mun varsinainen asia oli tulla kertoon että onhan calorimetryyn suomennettukin ohje..
http://puikkotera.vuodatus.net/page/ohjeita

puppana kirjoitti...

kiitti tosta linkistä.Mä tein kans ennen tätä blogia vuodatukseen blogin, but en tajunnu siitä mitään....