perjantai 13. helmikuuta 2009

Jämät käyttöön!

(Koitin tehdä tätä postausta jo eilen, but netti reistaili/reistailee)Aloitin siis jämiskaulahuivia.Lankoina ovat mm.Samos, Jive, Teddy ja Isoveikka.Eli Novita pitoista.En muuten neulo mistään muusta tuotemerkistä kuin Novitasta....(tai no kyl mää kai joskus neulon.Ja oon kyl varmaan neulonukki)Novitan langat kun on niiiiiin hyviä ja olen tykästyny niihin.=)Voisin mä kyl kokeille vaiks:Katian Dianaa,Dropsin Alpakkaa tai jotain Vironvillaa...(tai mitkä noi nyt onkaa)No nyt on kummiski...HIIHTOLOMA alkanu!Eli siis yheksän päivää vapaata!(otin siis huomioon viikonloput)Huomenna on muuten ystävänpäivä.En antanu tänä vuonna frendilahjoja, annoin vaan kortit,but blogimaailmasta Reda on ollut niiiiin kiltti, että ontoi mulle yhen kerän luonnonvalkoista Novitan Foxia.Kuulemma hänen piti ensin antaa sellanen lasikynttiä, but se kai meni rikki.No ainahan mulle lanka kelpaa, but Reda antoi ainoon vyötteenlisen lankakeränsä, jos oikeen muistan......No eipä tässä oikeen muuta ja toivotaan, että tää postaus onnistuu, koska tää on aika pitkä, joten......... Se on moro!(Tamperelaisittain) Terveisin:puppana

Ei kommentteja: