keskiviikko 18. maaliskuuta 2009

MarioMyssy.......=(

Joku kai ihmettelee, miksi "MarioMyssy....=(" ?No, koska myssystä tuli aivan liian iso!?Käytin lankana Mamboa, niinkuin ohjeessa.Käytin viitosen puikkoja, niinkuin ohjeessa.Inhottavaa!Ja käsialakin tuntui tiukalta......No äitimuori sai sitten myssynsä, kun hänellä on niin iso pää!=)
Tiedot:
Lanka:Novitan sähkönsininen Mambo
Puikot:5mm
Menekki:Vaa`an mukaan jotain 125g....(huono vaaka)
Ohje:Jatta Soheltaa blogin MarioMyssy.
Olenko kertonut, että ostin vaaleensinistä ja sähkönsinistä (sähkönsinisest on menny melkeen jo) Mamboa?No, siis ostin kaksi kerää vaalsin. ja luultavasti neljä sähsin.Kaulahuiviin ja tähän pipoon on käytetty niistä kolme kerää ja 25g.Ennestään mulla on yksi.Mulla pitäis siis olla ittellä vielä yksi ja puoli kerää, but mullahan on vaan se vajakerä!?En ole käyttänyt yhtä kerää mihinkään enkä antanut pois.Tämä on aivan luonnollista jos ostin kaupasta kolme kerää, but mulla on ihan sellanen muistikuva, että ostin neljä!Joten mulla on tainnut käydä joku lankarotta tai vastaava...=0Kävin kaikki lankalootani läpi.Missä siis se yksi kerä on?Joko kaupassa, täällä jossain tai sitten jos se on siellä kaupassa niin jonku neulojan kotona.....Tai......LANKAROTAN VATSASSA!Tämä juttu jääköön ratkaisettomaksi.No tässä nämä mun jutut, joten.........
Se on moro!(NO EN SANO!)
Terveisin:kiukkuinen puppana
P.s.Aloitan ehkä lapasia kaksinkertasesta Seiskaveikasta (sähkönsinisestä).Ekaks piti tehdä tosta Mambosta, but niin.......

Ei kommentteja: