lauantai 11. huhtikuuta 2009

MarioMyssy valmis!

Torstaina valmistui sitten toinen MarioMyssyni.....Aika iso tästäkn tuli, but kelvatkoon....
Lanka:Punainen kaksinkertanen Seiskaveikka, joka päätti loppua kesken....hmgf.Muuten olis valmistunu keskiviikkona...
Menekki:Jottain kerän verran?
Puikot:5mm suorat
Ohje:Jatan MarioMyssy
Blogitekstit alkaa pikku hiljaa harvenemaan.....No siksi koska olen alkanut neulonnan lisäksi nukkekoteilelamaan....Olen tehnyt aika paljon virkkauksia (ja ehkä tulevaisuudessa neulomuksiakin) nukkekotiin.Niistä en laita tänne mitään juttua...Joten älkää ihmetelkö jos en käyn täällä niin usein kun ennen.(En meinannut jaksaa laittaa tota kuvaakaan...)Puhutaanpas vaikka säästä:Täällä on tosi lämmintä otain 15 astetta plussaa!Jes, nyt taitaa kesä tulla!Mä nimittäin oon kesä immeisii vaikka oonki syntyny syksyllä....(toivottavasti tää postaus tallentuu...)(sori nää mun oudot sulkeet)No eipä tässä oikeen muuta, joten.............
Se on moro!(Tamperelaisittain, nääs)
Terveisin:puppana
Hyvää pääsiäistä ja Lankalauantain jatkoa!
P.s.Syökää paljon mämmiä, pashaa ja suklaamunia!
P.p.s.Purin sen "joku"-työn.....

Ei kommentteja: