lauantai 4. huhtikuuta 2009

Piiiiitkästä aekaa!

Olen todella pahoillani kun en ole krjoittanu pitkään aikaan, but ei oo oikeen ollu innostusta...No nyt kirjoitan.Olen virkannut pinkistä/liilasta color Isoveikasta kuutosen koukulla (miten se color kirjotetaan?=)) patalapun ja sit sellasen pienen korin minkä nimesin pääsiäsikoriksi.JengaSvengalaukku on virallisesti valmis ja muutaman kerran käytössäkin ollut.Harmi vaan ku neuloin sitä sankaa niin innoissani että siitä tuli aika pitkä ja kun se venyyyykin....Nallukan vartalo on valmis, but kädet, jalat....jne puuttuu.....*häpeää*Mistään ei oo nyt kuvaa ku en oo jaksanu ottaa...*häpeää uudestaa*Tällä hetkellä neulon punaisesta Seiskaveikasta kaksinkertasena MarioMyssyä...Kun siitä edellisestä kerta tuli niin big.....En varmaan ehdi käyttämään sitä paljon tänä keväänä ku asteet on +9 luokkaa......(tietysty tulee vielä yksi lumisade ku oon saanu talvikamineet roudattua jonnekkin missä pippuri kasvaa...=O)No eipä tässä oikeen muuta, joten.......... Se(pä) on moro!(Tamperelaisittain) Terveisin:puppana P.s.ILOISTA PÄÄSIÄISTÄ! Muoks.Kirjoitusvirhe korjattu

1 kommentti:

Reetta kirjoitti...

Oon kyllä ihan varma että mulle käy talvi vaatteiden kanssa han samanlailla :D